Om os

OM OS

Kære alle!

Døves Frikirke (Døves Evangeliske kirke) findes i Danmark.

Vores vision og mål af Døves Frikirke er at kunne informere hinanden,
hvad det sker både indlandet og udlandet, samt kalender overblik over lokale arrangementer + fælles arrangementer.

Vi arrangerer også sommerlejr, stævner og forårs-og efterårs træf i samarbejde med de lokale Døves Frikirke.

Vi udgiver Facebook under Døves Frikirke DF, "Guldkorn til døve" "Bibelen Studiegruppen (Søndagskolen). Under YouTube kan du finde DeafBibel, hvor vi også udgiver.

Vi er medlem i EDCA (European Deaf Christians Alliance) siden 1998. EDCA består af Danmark, Norge, Finland, Sverige, Estland, Rusland, Holland, Spanien, England, Ukraine, Schweiz, Italien, Nordirland, Østrig, Rumænien, Moldova, Bulgarien, Tyskland, Belarus, Frankrig, Israel, Polen, Ungarn, Tjekkiet og Belgien.

(Mere information om EDCA ses i www.deaf-edca.com)

Vi deltager også på pastor- og lederuge hvert år i januar/februar måned i forskellige lande, sidste gang Estland, næste år forhåbentligt i ?.

Vi deltager også på EDCC konference hvert 4 år, denne gang bliver i Israel 2024.

De, som elsker at lovsynge og træner kan deltage på EDCWD hvert år i maj måned.

Vi deltager også på EDCBT Bibeloversættelse, hvor vores Jan Tausen Zachariassen er formand. Konferencen bliver på Færøerne
fra 30. oktober til 4.  november 2023 på Færøerne.

Der er også Kvindekonference og Ungdomscamp hvert to år. Mere info i EDCA.

Vi ønsker dig/jer god surfertur og have en fornemmelse af hvem vi er og hvad vi kan tilbyde, og skriv gerne kommentar her - alt tages imod, dvs. forslag, ideer, ris & ros...

Du/I er også meget velkommen til at besøge lokale Døves Frikirke i Danmark, kom som du er og have en fornemmelse af hvad og hvordan det er - eller er du en søgende som leder efter en døvemenighed, er du/I også meget velkommen!

Der er oprettet Døves Bibel Projekt (DBP) i oktober 2022, som er støttet af Deaf Bible Society i USA med ½ halv million for 2 års periode. Se Facebook

Hvad er vores tro? Læs Trosbekendelsen - både i tekst og tegnsprog!

Guds velsignelse være med dig/jer!

Døves Frikirke
Jan Tausen Zachariassen
Kristi Palgi Butivchenko
Benny Zachariassen