- NYT FRA VEJLE:
Efter medlemsmødet i søndags 1. sept. 2024 gav vores kære storebror Jan stafetten videre til Benny og Henrik med fokus på Døves Frikirke Jylland.
Vi takker Jan så meget for hans trofaste støtteben for os og nu tager vi stafetten med respekt for hans mangeårige tjeneste og arbejder videre i fællesskabet - en overgangsfase - med Guds vejledning.

NYT FRA VEJLE:

- Vi tilbyder Bibelskolen med to valgmuligheder - en kl. 10-12 i vores lokaler og en via ZOOM om aftenen kl. 19-20 hver 2. torsdag for dem, der ikke kan om formiddagen.
Hold øje med opdateringer om, hvornår vi starter :-)

Tirsdage i ULIGE UGER

I vores kontor kl. 10-12
Zoom kl. 19-20

Torsdage i ULIGE UGER

I vores kontor kl. 10-12
Zoom kl. 19-20

Sommerferien er ovre, og vi er tilbage med forskellige aktiviteter efter en velfortjent sommerpause. Vi har opdateret vores hjemmeside med et forbedret layout, herunder nyheder og oversigt.
- Trekant Jylland planlægger et medlemsmøde SØNDAG DEN 1. SEPTEMBER i vores lokaler på Vissingsgade 21, 1. sal. (Ikke i kirken, fordi det er optaget, så derfor i vores lokal) Her kan I deltage med ideer, forslag og ønsker til vores fremtidige planer for 2024 og fremover. Mere information vil følge.
- Jan rejser til Færøerne på torsdag den 15. august for at starte et nyt projekt med Johannes Ev. på færøsk tegnsprog. Der vil blive taget beslutning i weekenden om projektets gennemførsel. Bed gerne for dette.
- Døves Bibelprojekt er gået i gang med et nyt projekt om 1. & 2. Thessalonikerbrev, som forventes færdiggjort omkring december 2024.
- Døves Bibelprojekt har netop afsluttet Johannes Evangeliet i juni med en vellykket ceremoni. Du kan se mere detaljer via LINK.

JUNI, Lige før sommerferien havde vi BibelProjektets ceremoni af Johs. Ev.

Tak for den store aktivitet i juni måned, herunder besøg fra Estland og Rumænien. De delte Guds ord med os søndag og fejrede Johannes Evangeliet mandag.

Hele Johannes Evangeliet er nu oversat til tegnsprog via DeafBible-appen:-)

LØRDAG 25. MAJ KL. 13

- VIDNESBYRD FRA VARDE.

- Tusind tak for sidst og det var et godt, stærkt og rørende vidnebyrd, fra håbløsheden til håbet og helbredt ved Guds kraft.

Tak Heidi fordi hun delte hendes vidnesbyrd med os.
Hun (Heidi Rasmussen fra Varde) gennemgik smerterne efter en bilulykke i 12 år før hun blev mirakuløst helbredt.

Vi var ca. 30 som kom til arrangementet.

Døves Bibelprojekt :
Vores første visuelle Bibel :-)

Vi har gennemført og færdige med Johannes Evangeliet-projektet, så officiel fejring med reception mandag den 24. juni kl. 14-17.

Stor tak til HL og Jan + referencegruppe for det store arbejde!

Vi oversætter fra Bibelens tekst til tegnsproget.

Det er til stor glæde og velsignelse for danske døve at få en visuel bibel på vores modersprog :-)