Nyheder sommer 2024

Tak for sidst

Vi var til grillehygge hos Dorthe og Gert 24. august. også ved Århus.
Vi var ca 13-14 personer.

Vi hyggede os med lidt Guds ord, grillen og kaffebordet med lækre hjemmebagte sager.

Tak for sidst hjemme hos Lennert & Candice

For hyggelig sommerfrokost 4. juli ved Århus i forbindelse med Kristnet samvær

24 juni 2024 BibelProjektets ceremoni af Johs. Ev.

Tak for den store aktivitet i juni måned, herunder besøg fra Estland og Rumænien. De delte Guds ord med os søndag og fejrede Johannes Evangeliet mandag.
Hele Johannes Evangeliet er nu oversat til tegnsprog via DeafBible-appen:-)

Stor tak til Jan og HL

Døves Bibelprojekt :
Vores første visuelle Bibel :-)

Vi har gennemført og færdige med Johannes Evangeliet-projektet, så officiel fejring med reception mandag den 24. juni kl. 14-17.

Stor tak til HL og Jan + referencegruppe for det store arbejde!

Vi oversætter fra Bibelens tekst til tegnsproget.

Det er til stor glæde og velsignelse for danske døve at få en visuel bibel på vores modersprog :-)

LØRDAG 25. MAJ KL. 13

- VIDNESBYRD FRA VARDE.

- Tusind tak for sidst og det var et godt, stærkt og rørende vidnebyrd, fra håbløsheden til håbet og helbredt ved Guds kraft.

Tak Heidi fordi hun delte hendes vidnesbyrd med os.
Hun (

Heidi Winther Rasmussen

fra Varde) gennemgik smerterne efter en bilulykke i 12 år før hun blev mirakuløst helbredt.

Vi var ca. 30 som kom til arrangementet.

Vi flytter til Vejle

Vi har fået et nyt sted at holde Gudstjeneste, nyt sted i Vejle centrum, tæt på banegården og nabo til vores kontor i Vejle

Vi har holdt møde med Vejle Metodistkirke og de bød os med varm velkomst.

14 af os havde besøgt og set omkring stedet og følte os godt tilpas med kirken - meget bedre, større og med køkken, handicaptoilet osv.

så vi glæder os og flytter fra Fredericia til Vejle - bedre geografiske centrum, hvis vi tænker på dem fra Århus, Horsens, så er Vejle lige midt i Trekantsområdet.

Ny adresse:

Vissingsgade 15A, 7100 Vejle

Alle er hjertelige velkomne nu på søndag 3. marts 2024 kl 12 og vi starter kl. 13 med gudstjenesten