Nyhedsbrev sept 2024

DØVES FRIKIRKE:
Vi har fået nyt logo til Døves Frikirke.

Der er flere symboler i logoet:

Hånden = Tegnsproget

Duen = Guds Ånd

Bladene = plante nye steder

Ringen = Glorien eller fællesskabet med hinanden og vores Herre Jesus

Inde i hånde = Vejen, Sandheden og Livet

NYT TIL ALLE I DANMARK :-)

Kom og vær med

i vores seneste tilbud!

- BØN er tilgængelig hver anden tirsdag kl. 10-12 eller online via ZOOM fra kl. 19-20.
- Udforsk også vores spændende BIBELSKOLE hver anden torsdag kl. 10-12 samt ZOOM kl. 19-20.

Kontakt os, så vi skriver dig op i systemet.

Vi glæder os til at se dig!

- NYT FRA VEJLE:
Efter medlemsmødet i søndags 1. sept. 2024 gav vores kære storebror Jan stafetten videre til Benny og Henrik med fokus på Døves Frikirke Jylland.
Vi takker Jan så meget for hans trofaste støtteben for os og nu tager vi stafetten med respekt for hans mangeårige tjeneste og arbejder videre i fællesskabet - en overgangsfase - med Guds vejledning.

NYT FRA VEJLE:

Tirsdag 17. september.

Vi havde en god dag hos Klaus med T5-gruppen og vi havde taget emnerne op som vi diskuterede samt Guds ord fra Dagens Ord.

Tak Klaus for din gæstfrihed :-)

DØVES FRIKIRKE:
Vores hjemmeside er opdateret med nogle nye emner.

• Oprette ZOOM møde
  • Bibelskole og Bøn via ZOOM
  • Bedre overblik
  • Reference gruppen

NYT FRA VEJLE:

- Vi tilbyder Bibelskolen med to valgmuligheder - en kl. 10-12 i vores lokaler og en via ZOOM om aftenen kl. 19-20 hver 2. torsdag for dem, der ikke kan om formiddagen.
Hold øje med opdateringer om, hvornår vi starter :-)

FORDELE VED REFERENCE MØDER:

Vi har forenklet processen for jer ved at give jer en oversigt over, hvornår REFERENCE MØDERNE finder sted.

Hver anden FREDAG I LIGE UGER, KL. 10 TIL 12.

Husk at tilmelde dig for at modtage frokost - det bliver serveret :-)

- Jan rejser til Færøerne på torsdag den 15. august for at starte et nyt projekt med Johannes Ev. på færøsk tegnsprog. Der vil blive taget beslutning i weekenden om projektets gennemførsel. Bed gerne for dette.
- Døves Bibelprojekt er gået i gang med et nyt projekt om 1. & 2. Thessalonikerbrev, som forventes færdiggjort omkring december 2024.