Hvem er vi?

Vores vision

Vi ønsker at være:

Vi er Døves Evangelisk Frikirke - og altid på døves vilkår - altså tegnsproget på alle aktiviteter!

Vi er en frikirke og ikke en lukket eller mystisk sekt.

Vi tror på det klassiske budskab om frelse ved troen på Jesus Kristus - baseret på Bibelen grundlære.
Det, som kristne til alle tider har troet på.

Hvorfor vi startede Døves Frikirke?

Vi startede vores egen kirke i et tegnsprogsmiljø, da vi, en gruppe døve, fandt det udfordrende at være en del af hørende kirkesamfund med tolk. Vores modersmål er tegnsproget, og vi trives bedst i denne form for døvemiljø som er vores "hjem".

Kirken giver os mulighed for at opleve Guds kærlighed og nærvær, og vi stræber efter et meningsfuldt liv i Jesus.

Vi ser det som vores mission at støtte og opmuntre dem, der bliver en del af vores trossfællesskab, til at vise omsorg for andre og udvikle deres gudgivne potentiale gennem tjeneste for Gud og menneskeheden.

Kontakt os ved spørgsmål eller andet, er du velkommen - Vi er her for dig  ...